علوم عقلی

علوم عقلی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

سر بسته

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ق.ظ

سر بسته

ماه خندید به کوتاهی شور و شعفم

دست بردم به تمنا و نیامد به کفم

 

کشش ساحل اگر هست، چرا کوشش موج؟

جذبه‌ی دیدن تو می‌کشد از هر طرفم

 

راه تردید مسیر گذر عاشق نیست

چه کنم با چه کنم‌های دل بی هدفم؟

 

پدرانم همه سرگشته‌ی حیرت بودند

من اگر راه به جایی ببرم ناخلفم

 

زخم بیهوده نزن، سینه‌ام از قلب تهی‌ست

بهتر آن است که سربسته بماند صدفم

آن ها/فاضل نظری/انتشارات سوره ی مهر/1390/ص53

 

  • عیسی شیروانی

سر بسته

نظرات  (۲)

سلام
مطالب خوبی در وبلاک میگذاری هرچند مطالب تخصصی هست
سلام
با مطالب تازه (سعی میکنم هر روز مطلب بگذارم) در خدمتیم
درد بی درمان اسرائیلی دیروز و اسرائیلی امروز !!!
خداوند بخشنده گناهان هست و در عین حال هم مجازات شدید دارد
عالمانی که زودتر وبهتر پیشرفت میکنند
آیاتی که بدون اینکه آدم چیزی بدست بیاورد غرق میشود!!!!!

یاعلی
سلام به مولا حال کردم! دست مریزاد... بعد یک ساعتی ولگردی توی اینترنت یکهو ... مثل یک لیوان آب خنک تگری وسط جهنم بود ساقی کوثر سیرابت کنه پسرم!
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی